Sdílet na:
Popis značky GUESS
Guess - značku uvedli na
americký trh čtyři maročtí bratři Georges, Armand, Paul, a Maurice Marciano, kteří se v roce 1977 přestěhovali do Californie a posléze v roce
1981 založili svoji firmu.
Prvním produktem byly žíhané džíny „Marilyn“ s mramorovou texturou a třemi zipy. I když byli prodejci k těmto džínám zpočátku velmi skeptičtí, rifle byly velmi rychle vyprodány. Od roku
1980 se džíny Guess řadí mezi nejoblíbenější kalhoty na americkém trhu, společnost navrhuje první designové džíny pro ženy.
V roce
1982 rozjíždí značka velkou reklamní kampaň a uvádí na trh řadu nových modelů oblečení. Získává významná
módní ocenění, modely předvádí přední světové modelky, jako Claudia Schiffer, Eva Herzigova, a Laetitia Casta.
V roce
1983 představuje firma také
pánské džíny. V roce 1984 uvádí na trh kolekci
hodinek s názvy “Guess“, „Guess Steel“ a „Guess Collection“, ve stejném roce společnost představuje i oblečení
pro děti pod značkou “Baby Guess“.
V roce
1990 se sortiment rozšiřuje o značku „Guess Home“ nabízející různé druhy
lůžkovin a ručníků. Produkce tohoto druhu zboží je však záhy zrušena a společnost se dále zaměřuje na designové oblečení a doplňky.
I když značka prošla určitým pádem a stagnací s příchodem módních značek, jako Calvin Klein, Diesel, Tommy Hilfiger, a Gap, přichází po roce 2000 uklidnění módního trhu a Guess začíná opět
prosperovat. Zaměřuje se na nový, sexy styl a nabízí oblečení a doplňky především pro
mladé teenagery.
V roce 2005 přichází nová vlna zájmu především ze strany mladých lidí, do popředí zájmu se dostávají i
kabelky Guess, které se objevují v rukou Paris Hilton, Madonny či Avril Lavigne.
Dnes patří Guess mezi
oblíbené módní značky, řadu obchodů najdeme po celém světě. Úspěšně se prosazuje nejen v USA, ale i v Kanadě, Evropě, Asii, Austrálii či Africe. Navrhuje kolekce dámských, pánských i dětských modelů, mezi doplňky si získaly
velkou popularitu především kabelky, propagované mnoha celebritami.
Zobrazit inzeráty zboží značky GUESS